torsdag 6 maj 2010

Goda nyheter...

Jaappp det gjorde jag .....färgburkar och penslar jobbar i hög takt..eller rättare sagt mina små klantiga( läs klena) händer...
Utan den där mannen skulle inte gå alls-evigt tacksam!


Mycket lovande ytor och vrån-jag döpte den till sov alkov..finns det sådan ord eller det är bara jag som har hittat på!?


Ny ansikte på väggar,damm överalt....
Snyggt jobbat pappa!Du är uber bra...Jag vet att under arbetet vi "bråkar" då och då -så blir när 2 starka karaktärer kommer ihop i ett litet rum,men det kallas för kreativ samtal tror jag...det är bra leka med kunskap och ideer.


ooo den här biten är bästa - när man får grön ljus för att sätta igång att måla-Love it-så mycket ,så att andra skicktet kom till sent på kvällen.



Det är ju alltid bra att kalla in experter-de är ärliga ( frisuren kallas : morgon kalufs!)



Håll tummarna ,så att golvet kommer till, fram på kvällen!
Ushhhhh-det är inte lätt renovera och bo i detta!
Men bra saker kommer hända på slutet-vi minskar på skit och onödigheter - värt mera än guld tycker jag!
Mvh Liene
Önskar Er Trevligt vecko slut!
Nu mera färgen kallar...
Tusen Tack för alla kommentarer!

2 kommentarer:

skapasaker sa...

Å vad det ser roligt ut! Det kliar i fingrarna på mig! Men vi ligger lågt med renovering just nu, man måste njuta oxå, eller hur? Och- jo, det heter sovalkov. Konstigt ord.

Lycka till med fortsättningen!
Eva

skapasaker sa...

Hej!
Vad glad och smickrad jag blir att du gillar min medaljong! Jag är själv så stolt för jag provade att göra något nytt på kursen den här terminen och jag lyckades!

Just den här är inte till salu, den är till mig själv, du vet så måste man göra ibland. Men jag gör andra saker och det går också att beställa om det är något man vill ha. Hemsidan är på gång men det tar ju sån tid!

Tack än en gång för din kommentar!
Eva