fredag 11 juni 2010

I wish i was a punkrocker.......

I Wish i was a punkrocker.... in 77 or 69.... ....... i was born too late.....la laaaaaaa
Whoooo ha --- jag har blomma i håret ...men ingen hud på fingrar... jag har fogat och fixat kakel 1 sta gången i mitt liv... jehhheee shooo hoooo
....




Jag har hoppat över mitt eget huvudet..... men ack så nöjd.....
i was born too late........
Alla har inte samma tur.... men de som vågar .....¨så kan ha nytt kakel?
Mvh liene
Utan hud på fingrar-så ursäkta misstag!..... that`S ONLY MEEEEEE!
De som som är inte blyga kan börja skicka hälsningar.......det blir 35 i år.... eller snart... opssss i did it again!
OOoooh i wish i was a punkrocker!

3 kommentarer:

skapasaker sa...

Haha! Jag minns också känslan av att inte ha hud kvar på fingrarna efter renoveringsjobb. Kakla är så kul! Har du provat att gjuta betong? Annars måste du testa i sommar, så himla lätt och kul!

35år snart? Grattis i förväg eftersom jag inte vet när det blir!
Eva

liene sa...

Ont gör det ...men det går ju över...
roligaste är upptäcka att man kan mera vad man tror kunna...det är vinst på många sätt....
Jag Tackar hjärtligt !
Det med betong är spännande idee....
Liene

Anonym sa...

Du fixar det mesta.Kc.Kram!