fredag 27 augusti 2010

Hejsan hopsan!


Ni säkert undrar vad hon tar vägen ?! Joo livet ibland bjuder på massor av kalops -förra veckan ,så började skolan -hur enkelt som helst eller hur -njaaaa inte...
Mannen kom hem tidigt ( konstigt nog!förbaskade tågspårs renovering) ,sen så maten måste inhandlas ,ordrar skickas,som vilket mamma som helst -tusen grejor på en gång....
Gick iväg och glömde mobilen vid dator -dumt,dumt ,dumt..Halv 2 kommer in en grinande killen : du svarar aldrig i telefon och du är inte hemma vid telefon.....vi gick iväg 10.05, fröken(älskar fröknar-inte alla - de flesta!) ringde 5 minuter senare??????????
Vet ni vad han grejade på första dag....klämma nagel mellan röstig (hittades i skogen???)cykels kedjan och den där vassa saken som håller den...han måste till läkare se om fingret har klarat sig....jag avskur blod ,se den osv...mannen skickas iväg,men han vill mig med : du är bäst ,på att få gjort ...eller rättare sagt jag är kärring...jaa ingen snäll person alltså...
Efter renovering ( som är inte 100% färdig-jag orkar bara inte hela tiden måla och slipa -en paus tack!)hittar vi inget ungefär så...samma dagen börjar den enas och nästa dag den andras träningar matcher ,träningar ....med andra ord rena virvel....
Så nu till saken den där med utlottning:
Jag vill tacka alla som tog tid att skriva Era favo stickningar: det var roligt att läsa ,tyvärr så endast en har tur med sig( ledsna nu inte det kommer flera tåg...nätet ät fullt med utlottningar...
Den som får vinsten -är den här tjejen:
Nu så du fick lite mera tur va...inte jag heller har haft tur faktiskt...i de några jag har varit med!
Hojta till vart du vill att de skall skickas ,eller kanske du vill ha bara en färg?!
Finns det någon ensam planet jag kan flytta till,för att få lite lugnt?!
Mvh Liene
Jag skall försöka återkomma med oftare inlägg-jag lovar! Jag har en del att berätta!
Så nu så det är fixat!

1 kommentar:

Karin på Ösäter sa...

Grattis till skapasaker!
Och har någon sagt att det är lätt att ha barn, det händer alltid saker med dem så man hinner inte allt man hade planerat. Man får vara glad att man får dem gjorda.
Trevlig vilsam helg.
Hälsningar Karin på Ösäter