måndag 5 september 2011

Gammal T shirt?

Alla eller de flesta någon gång har haft/ fått reklam T shirt `ar...... till hands !?
Vad gör man med de ?
Jooo så här kan du göra..... klipp till ett par leggings till dotter eller dig själv ( självklart det beror på storlek!) Lite spets på nederkanten....och så har man en mera användbar plagg!
Mvh Liene
Förra veckan blev det markant vecka!
Onsdag efter lyckad svamp plock och mat handel/ slash försök att hämta och sortera genom halsdukar och dukar- stannade bilen mitt i korsning ( ghaaaaa!) då där alla börjar glo lagom mycket men ingen frågar om du behöver hjälp,killen på servisen sade: det är bara en plast slang som läcker......inget allvarligt :summan 3000:- opppsss!!!!!!! ( jag kan tyger och fiber ,men inte bilar!)
Fredag hade dotter ont i magen( läste artikel om återkallad 40Ton varm korv..... gissa vad de åt 2 dagar innan på skolan-juste varm korv!!!!!!!!!!!!!!!!! !)
Lördag var vi och sålde på Ulva marknad....samma på söndag......jag såg ingen som var rädd från korvar! Jag håller mig till fisk tror jag eller helst grönsaker!
Tack farmor för uppvaktning!
Hmmm är det någon som vill byta plats?!
Jag önskar Er lugn vecka som sagt!

Inga kommentarer: