fredag 13 november 2009

Bidrag till Novemberutmaning.

Som ni märker så har jag fast i garnen för den mesta ... fast jag dagdrömmer om jag skall sy något med ...så längre det pågår i mitt skalle( hi-hi,som allt annat!)
Jag hittade en liten nysta med tvätt prover på en sort garn som finns i webbutiken( se länken till höger uppe).





Garnet är kashmere och silke blandning -otrolig mjuk och goo att ha nära kroppen-med andra ord ljuvlig... och pärlor som ni ser har jag samlat på!Då var ju bara att ta fram rutpapper och filosofera... min idé var en kunga eller prinsess kronan... måste jag medge att jag känner mig nöjd med resultaten. Garnet hetter Cashmerewave-lyx i vardag !
Jo så har jag fastnat i något annat som jag kommer att ta bild senare idag eller imorgon bitti om ljuset tillåter(baskade mörker!)och måste jag lägga till att jag har varit duktigt....!Men om det senare.....
mvh liene
Ps: mönster och garn finns att köpa: se länken till höger högst up!

Inga kommentarer: