tisdag 3 november 2009

Halloween lite ,men även hemma hos oss!



Vad kan vara bättre än slemsoppa med stekta maskor i ... något annat slår det knappast och så kan man skrämma "besök" med den ... riktigt roligt blir när "besök" ber dig om en till skål... då har man inte ståt vid spisen i onödan,eller hur?!
Den blev självklart kvällens höjdare!



Liten "fniss" man skapar av det man har!? Mina barn var helt taggade på Halloween och jag tror till ett viss mån det blir så- för att man kan fåna sig och belöning på slutet - högar av godis ( som jag inte fattar på riktigt ,för att jag själv föredrar choklad)
Ja men vad gör man inte för sina barn... det blev inhandlad även peruk för hela 130:-riksdaler ...som mamma var väldigt tveksam om och erbjöd sina kunskaper om hårspray ,men icke sade Nicke vill ha just den här ( hi-hi !) redan efter första rånden i närområde .... ( KAN INTE SLUTA SKRATTA!) det kliade i hår botten , nej inte löss med det var vass och så nöjd som man blir som förälder erbjöd jag blygsamt mitt hår spray ...resultat - nästan avskärd finger med bamboo pinnen ( gör inte om!)som skulle stödja detta elegansen som BLEV ENOMSTÅENDE!






Några andra varelse har blivit raporterade synnas den kvällen en blodtorstig vampyr och hanns kompis spoke!




Så nu det är avklarad ! Skönt!

Nu får man lägga under den kliande hår till något annat tillfället!
Mvh liene

Inga kommentarer: