onsdag 24 mars 2010

Hej på dig!

Synd att gamla dator krashade... där hade jag samlat Merlyn Monro bilder ...så Phu phipppi duuuu gubben... det är din dag!
Vi räknar inte år, vi räknar stunder... som en släkting till mig har sagt!


Visst är det spännande med dator.....

Jag vill minnas de bästa bitar- endast.... gipset på ungens ärm ...bilen som lade av och min bror som stort förälskad just då...men vi skulle till Italien för all del ...och allt blev så bra till sist...... först den uuuuuuuuber goda blodiga steken pizzan vid 24.30 på natten för att det skulle vara den bästa-annat gång.....endast röda baddräkten som fanns till salu i min storlek på stranden... gaaaa ( jag måste färga den brun eller svart!) inga krav ,inga måsten... .bara ungar, pol ,sol,värmen DU
OOOooo The BeaCH MASTER -med oborstade tänder vilken vi struntade i ........ våran eget påhittat vatten polo, fast andra tyckte att vi var lite av ett sorts ku kuuu( fast pool killen tyckte att vi var colaste familj där) ... franska paret... som tyckte att vi var gulliga ..för att det fanns ordning på ungar ..oooo det går inte att glömma -mina stora hål i båda hälar-för att jag skulle ta promenader på 10 km varje dag...så jag gick på tårna i 2 veckor- ahleluja för klackskorna!
Hur kan man glömma "Primadonnan" i mat salen som varje dag "lagrade" sylt och choklad i sin väskan för stranden-vilka "tekniker" beundransvärda........dock varje måltid deras ungar låg under bordet vid varje måltid... kom ihåg vad jag sade ... vem bryr sig om Beck filmer- den här är mycket mera spännande!?
Din födelse dag är som påminnelse att allt kan börja på nytt.. allt som kan bli till igen -du är våren, du är början !

Jaaa allt den där är Du..vårat "salt och peppar ... sylt och grädde"... allt i ett...lycka och vardag!
Må` Dig leva längre!
Önskar-Johnsson( hi hi ) liga!
Puss och kram!

Inga kommentarer: