torsdag 18 mars 2010

Sho hooo ha haaa!

Idag fick jag besked att ett av nya garnen som kommer genom kort kommer bära stålta namnet Terese!
Det är nämligen så att garnet hade mindre attraktiv namn på sig typ HK bla blaaaa bla
( vet ni att jag har haft Diplom i detta ämne-alltså bla bla ,när jag gick första gången i mitt liv på data kurs :D vet ni vad jag lärde mig mest...... surfa!!!!!!)
Kan man bli stoltare än så!
Här kommer mitt lila trollunge - Älskad i många länder!


Rätt åt Er bhuuuuu!

Och kärlek övervinner allt!
Han fick inte ens puss ifrån henne!
Jag och min leverantör hade lång samtal om nästa leverans... oboy! Vad ont det gör i hjärtat veta att jag kunde ha garn här redan nu!Förbaskade snön...
Jag verkligen måste ha blivit missplacerad ... han sade att jag var snarare mexikan( hör ni inte ens spanjor) än lett - :D.... det måste ha sked ett stor misstag under skapande tiden då ... det har jag tänkt många gånger om det...
Jag skulle ha varit en man och sjö pirat ( som min favo Piret`s of Caribien!)
Okey jag får bärga mig och vänta och vänta....
Linne garn skulle vara en av de underbaraste garn vi någonsin har fixat... Silkes / merino ullgarn som hetter Teresa(e) ( Moder eller simmerska ,vem brur sig... viktigaste är vilja!).
o boy oboy ,sen kommer flera sjal garnen
Och för första gången 100% angora garn... kan jag sova lugnt?!
Icke sade Nicke!
Mvh liene
Missa inte utlottningen !

Inga kommentarer: