måndag 13 september 2010

Ashh då.

Så här tänker man liksom ...måste blogga ...måste man -det finns ingen som säger det ....eller man har hört att en besökt blog skrivs 3 gånger om dan...vem har så mycket tid på sig?!

Så jag skriver när jag känner för...men så klart överföra bilder gärna kan gå på typ 1 timme...ashhh vad jobbigt!

Hur som, jag har inte försvunnit,bara lite lusten då och då...jag lägger ansvar på den kommande höst,tidigt sådan älskar jag ,med alla färger och så,men när det mörkna till och slaskar med -blehhhh...

Så jag får väl skrapa mig genom den på något sätt...en av de kan vara färdigställa mitt nya /tidigare sy rum..man kan ju tro att så här innan mässan är det helt fel timming,men när är den bra egentligen....så jag slet ner de fula väven ,bara rent av mitt eget envishet...jag orkar inte titta på de där fula bublor som blev av rent snålhet....snåla kan kosta dubbelt...säger jag..

Vi köpte väv och lim på OB-duuuummmt....väggar krävde mycket starkare lim...så nu betalar jag återigen genom bredspackla över sk.....

Snåla inte alltså...åk till 1 bra sorterat varuhus och köp rejäla saker....annars får du slita som jag



Medans mannen jobbar på jag kan skrapa väggar,jag vägrar sitta vid sy maskin och ser på de ...bubblor alltså.


Sorry Maikle you have to go....no 2 big personalities here!





Och 2 timmar senare väggen redo att ha en face lift... och den där rosa blå färger brrrr dotter har excentrisk smak...stark personlighet.....de måste ha utbyt henne på BB-det kan inte vara mitt unge?????


Elementen måste målas och jag vill ha fönster bräda och inte en liten kant bara.

Måste klura ut ny lösning för gardiner för att i den gipsskiva håller inte nånting kvar hur man ens borra,,,och vem kom på att man skall ha sånt form runt om fönster egentligen!?

Halva rummet ligger i "mörker" och det är ju svårt att placera bord om man har 1 konstigt kant ut stickande....visa människor borde hålla sig bort från att rita hus!




Gnällig inlägg eller hur ...det är höstens fel !

Mvh liene

Hoppas att ni mår lite gladare så här när hösten trillar på en!

Inga kommentarer: