fredag 3 februari 2012

Hello yellow!

Vill passa på att säga att vi kommer att vara på Sy/Antik festivalen i Västerås av den här helgen 4-5 februari ! Våran sortiment är begränsad då ,dock har Ni möjlighet att känna och klämma våra garner...
Köpa och sticka något att unna sig själv eller någon nära ....så jag hoppas vi ses...
Vill passa på Tacka så Mycket Dig Vännen....påsar kommer komma så bra till pass och de passar min personlighet som pricken över I....i den här teman jag kommer återkomma- jag har något att visa men så längre.......
Så Have a Nice Day !
Vi ses och hörs efter mässan.....
Mvh Liene
Så jag hoppas Vi ses

2 kommentarer:

Anna sa...

Hej Liene!

Vill du få ett gott skratt ska du titta här:
http://anneshus.wordpress.com/2012/02/09/4127/

Nu har min man gömt tröjan för att jag inte ska kunna slänga den. Han tycker fortfarande att det är den skönaste tröja som finns. Jag ska bäja sticka på jaktröja nummer 2 i helgen, har lovat att den ska bli exakt likadan.

Det är verkligen roligt när det man stickar bli så uppskattat att det blir utslitet.

Trevlig helg!

Hälsningar
Anna

liene sa...

Det låter så roligt....speciellt från en karls sida:))))))
men jag har samma sätt att använda mina älskade tröjor...de tjänar tills de faller ,sen blir de filtar och något annat...
Yak garnet är så gott som nästan helt slut och borta för evigt...
Jag skall kolla länken ,nu måste kila efter nysta garn för att avsluta halsduk nr 2 i linne till mässan
Mvh liene
Vänliga hälsningar!