onsdag 2 december 2009

Ho ho ho!

Idag var en underbar dag ... det viste jag redan tidigt på dan... en sådan dippade ner i brevlådan och spänning var ju stor ...


Det är alltid roligt att få paket oavsett stor eller liten.. den här var speciellt det kom med våra favo jul mat ( ja i hård form självklart!) krossade gula ärtor.... mums
Mitt favo tandkräm ayurvedisk Himalay
och nästa års planerare-den verkligen behövdes!


Tänk att man kan bli lyckligt av små saker... de är ju de som förgyller livet!

Allt den där anordnade min lilla syster,väldigt snällt,Tusen Tack!
Jag känner stolt över att ha suveräna syskon,så att min mammas liv har inte spillts i onödan!
Julen delvis är räddad!
Mvh liene

2 kommentarer:

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Ha en bra helg!
Hälsar koftan

Iwona Eriksson sa...

Det är so roligt med julklappar redan nu :)
Hälsningar!