måndag 20 juni 2011

Hastig pastig bild från sy rum.

Igår kände man sig lagom instängd...det började regna vid 10 tiden och så fortsatt hela dagen/kvällen-behövs det mera regn?????
Nå väl -färdig gnällt..det spelade rakt i ärmar på mig-jag fick sy tid, som jag njuter lite väl mycket i mitt nya eller sorterade sy rum!






Som jag anade är jag relativt sorterad person ...dock sorg och annat som kom i mellan gjorde kål på mitt lust att vara "duktig"eller vara mitt riktiga jag!
Men den person försvinner ju inte, den bara anpassa sig till situation! Som det verkar nu- elaka tvillingsyster gick ut genom dörren och jag är tillbaka!
Så jag njuter för fullt(hur stavar man nu detta?),kreativitet flöder som bara det och händer försöker hinna med!
Jag återkommer med bättre bilder ...det var ju så mörkt...så bra som det blir då,som sagt!
Ha det bra peeps i det regnande väder!




Har inte hunnit fota tröjor än .....men den gröna används flitigt -mums!
Mvh Liene

Inga kommentarer: