måndag 5 april 2010

Utlottnings resultat!


Kunde inte hitta passande bild... den här får duga...
Hade glömt totalt vilket datum det skulle lottas ut.det är ju ledigt från skolan ,träningar,tävlingar ect....jaa jag är tids optimist med andra ord.... även om jag glömde vilket datum det skulle ske, så nu kör vi.....
Eftersom jag vill inte vara partisk i att välja kommentar ,så ber jag en av mina ungar säga ett nr i antalet av kommentarer liksom...på så sätt känner inte jag att jag har favoritiserat någon och Milda Amanda och saltade gurkor... får det bli som det faller!
Till saken- det var lyckliga nr 11( alltid uppifrån räknat!) vad jag har förskat Anneli ( jeihhhhh phuppi dhuuuu!)
Så nu vill jag att du tog kontakt med mig via mail och vi gör upp saken!
Riktigt coolt ..jag själv har aldrig vunnit( bara när jag var barn ... många gånger i bokhandels lotter! Då var min mamma glad ,då fick hon välja köpa läsboker,som hon älskade) .... men jag har liksom stor vinst ändå ....jag har familj ,hus, mat och resten som kommer med detta...på mitt sätt -som sagt!
Vi hjärtligt gratulerar Dig!
Mvh liene

Inga kommentarer: