tisdag 15 september 2009

Färg,målning.

Redan i 2 dagar jag håller på med det som jag älskar att göra - nämligen måla! Jaaa jag älskar måla, inte så mycket förberedda , dock jag lugnar mig med tanke att det kommer att bli fint.
Så här kommer den värsta ställen för mig ,där allt verkar fastna-hallen.
Jag personligen älskar Före och Efter bilder, så här kommer innan allt detta började:

Den här är mellanvägg mellan hallen och vardagsrum( på vägg -kan man säga!) , man kan kalla den för Wall of Fame.
Den är inte så röd som den syns på bilden, något mörkare,dock det kommer att bli dramatisk förändring( de bilderna kommer senare ,när jag är helt klar!

Här är hallen själv, färgen var bra , men nu kommer Mister tråker och vill allt i ändring ,så kändes det iallafall, det har redan varit några år. Efter att ungarna har växt jag var livsrädd för vit färg ,men nu så ,det skall bli för hela "rubel" ( gammal rysk mynt som jag har upplevt)

Snart jag skall måla den tredje lager på Wall of Fame,sen är det att bara kavla upp ärmarna och börja sortera!
Mvh liene

Inga kommentarer: