måndag 4 oktober 2010

En tavla....

En tavla med många ansikten!
Så kan den ser ut om dotter är supper sur på mamma....hon fick inte leka med en klaskamrat...för att jag misstänkte att det gick ner massor med godis och chips vilken vecko dag som helst..jag knappt kände igen Terese....i sitt beteende...gick på morgon som en växande tjej,kom hem efter att ha lekt- som...... svårt att hitta ord-tonåring kanske



Man kan förmedla om man gillar någon ....
Eller skriva ner nån tid som skall passas!
:DDDDDD sen gäller ju titta på tavlan nån gång om man skall komma ihåg!

Bra va?!
Love it!
Mvh Liene
Ha en bra vecka ,så längre!

2 kommentarer:

skapasaker sa...

Visst är det svårt när man inte riktigt gillar dem ens barn umgås med. Eller som i mitt fall, jag gillar verkligen sonens polare MEN de flesta av dem röker. Han kommer ibland hem och stinker av rök och jag tror faktiskt honom när han säger att han inte röker. Jag är inte lättlurad, har själv rökt. Då var det lättare med godis och läsk mitt i veckan...

liene sa...

Hej! Roligt att du skrev ingen mesig kommentar-typ va duktig du är...det vet jag redan
Hade så mycket göra ...så hinner knappt med nåt!
Jag fattar att jag kommer inte undvika alla saker som kommer hända ...men när jag hade framm för mig toppar och hemska dalar hajjade att nåt var fel ...du vet den där mors känsla i magen...tror eller ej hon har inte lekt nu på ett tag med den unge....hon är sig själv likt igen-man passar ju inte ihop med alla människor-eller hur....personligen tror jag att den barnet har nåt storning...Terese kommer hem och säger jag vill inte leka med hon ,hon var konstig...jag lär mina barn gå bort från konstiga situationer...
Kram och vi hörs
Ps hur går det med bankande på silver?????
L
En till Ps roligt att höra andras åsikt...speciellt med äldre barn...
roligt att inte röka...jag lade av för 10 år sen!