fredag 21 januari 2011

Längtan efter vår!


Ibland längtar jag efter att våren skulle komma -så mycket -så att man har känslan ,att man måste vara redo ,när väl den är här...har flera känt sig så nån gång ?!
Jag gjorde en tabb förra hösten...köpte snygga ,svarta ,korta boots på klack...ni kan ganska enkelt gissa vad de ligger ( i byrå....kände mig som Eifeltorn på de -nej kanske snarare den där snea tornen i Pisa)
Så den här gången satsade jag på säkra korta stövlar -fast i väldigt ovanligt färg för mig-det är dags att våga.
När jag såg de ,de talade till mig ....dock frågan var om det fanns nödvändiga storlek...från en stabil 37 blev jag 36...bra att man krympa eller sträcka...
Slutsats-jag är delvis redo! Vill bara sy en rystik , rytig , chanel ,liknande kappa i svart o vit???
Ehhh det får vänta tills efter Sy festivalen.
Hoppas Ni mår fint i den här en så längre halv murriga ,hala tiden!
Kram på Er-Liene!

Inga kommentarer: