onsdag 19 januari 2011

Mamma........

Mamma du ser uttttt som en morot...
vaaa?....sade min lilla ängel T ...vad menar du ?
Ju du är ju helt orange!
En gång i tiden så köpte jag denna tyg i mängder...sydde barn tröjor_ men ack_ jag räknade inte att många följer mode trender( där skulle jag kunna motsäga, för att jag själv har kommit hem med grejor/ plagg... från Italien som kommer hit i samma form eller färg- 2 år senare - jäppp lång väg upp!)och du känner udda - i vilket vinkel som helst- mänga har orange fast du har mörk lila på dig-beror det på varma klimaten eller?!
Själv klart finns de som vågar innan andra.....inte alltid jag kanske -jag måste triiivas i det jag har på mig-that`s it! otherwise it has to go!


Efter några kända och sen oväntade skador -öppnade jag dörren och tänkte ta bild...ojjjj
det fanns bra med snön....
Min morgonrockpåbörjat innan jul-jag låvade mig själv att bli "sjuk" med (EFTER ATT NYA ÅRET BÖRJADE) med AVSLUTITIS( JAG TROR ATT MÅNGA KALLA DE FINISHED OBJECT-FO-SÅ Jag kalla det i mitt eget slang! Jag står för detta... istället för S......!
BRA JOBBAT TYCKER JAG!


Även om en Kanin skulle tycka ;mums!
Glad fortsättning!
Kram på Er Liene!
Gissa vem lånade den efter dusch ikväll!?????

Inga kommentarer: