lördag 14 maj 2011

Mina juveler!

När man längtat efter någon så extremt mycket,vill man klistra fast vid varje sekund,varje minut
Ni är mina juveler!
Han ser farligt ut ,men han har en stor hjärta,som många andra som kommer från vårat land har vi haft våra rebell stunder!


Lite mat blev det,så klart och mycket sena kvällar,jaiks känner mig för gammal för att vara vaken fram till 3 på natten ,sen gå upp och skicka ungar till skolan,sömn...var bristande varan konstant


Nu när de är stora(läs vuxna själva) fanns det mycket att prata om våran uppväxt,barndom,förlust saknad och till och med om våra smärtor (inte alls många lätta stunder)


Så om första dagar var jag lagom mallig sen vart det jobbigt att hålla tårar tillbaka(inte ens smink hjälper då!)


Sist när vi sågs var strax efter mammas hastiga bortgång som nu var redan strax över 2 år tillbaka( lägg till 2 års sjukdom phuuu på dig jävla cancer),samt hanns uppväxt har jag sätt i många år endast som små blixt bitar,så förlåt mig de som väntar på beställda garn....jag skickar så snabbt jag kan!


Inte riktigt "shasliks" blev det men det gick att äta!


Jag tror att man kan se vår mallighet på bumangen!


Min syster som kan svenska språket ,men vågar inte prata( du måste sluta blyga),jag beundrar dig varje dag- hur skiljer du de där kemi grejor (jag skulle någ explodera burkar snarare än göra analys!)
Bra jobbat tjejen!
Snygg frilla dessutom!




Även mat kan vara kreativ spel,gubben hade fått hjärnskakning först innan den visades upp!



Som sagt bedårande härlig tid....saknar att vara tillsammans istället för turas om....
Som sagt sådan tid flygger snabbare än man skulle vilja.....sen kom absolut tomhet,tommaste känsla som finns -varför,varför så här och inte som andra som kan komma ihop med hela familjen eller ......-love 4ever!



Inte minst 3 gånger träningar +bil som behövde besöka läkare(ouch vad dyrt det blir!)dator som bestämmer sig att får nåt strunt i sig mitt i mellan allt detta phuuuu!
Nu vet ni vad jag tog väg och varför tyst!



Mvh Liene



Ps:Vi kommer att ändra saker med hemsidan,annars kommer jag inte bara gå in i väggen men genom den ,men om det så småningom!



L

Inga kommentarer: