måndag 23 maj 2011

Tjoho!

Idag jag startade en bi eller parallell blogg här:
http://garnochannatsaljer.blogspot.com

Där jag skall lägga ut saker till salu : som jag gärna säljer om det finns något av interesse!Jag skall fylla på så mycket som jag skall hinna fota!

För 2 år sen startade jag webb försäljning( fast vi har funnits där ute betydligt längre tid först sålde vi linne tyger,sen började vi importera garn direkt från Italien ),nästan samtidigt som min mamma gick bort alldeles för tidigt och det passade du ju då utmärkt att ta bort uppmärksamhet från denna fakta...jag jobbade så in i vasen så att dagarna skilde inte sig mycket från varandra...det funkade bra då tyckte jag,men sen tog det ikapp mig och till slut var jag tvungen att "face" det ändå.... mycket blev uppskjuten till sen...(det som rörde mig,även firman osv!).Men nu vill jag ha nu...inte sen..jag vill finnas i nuet!

Jag har under tiden kommit på att det blir väldigt svårt ibland att sälja "skvättar" ,små mängder,udda saker osv via hemsidan eller på mässor,men det finns hel del bra saker som säkert kommer till nytta för andra!
Så passa på fynda!
Det kommer en hel del!
Maila mig vid frågor:
liene@lienesdesign.se
Ha en underbar dag!
Helt enkelt Liene

Inga kommentarer: