onsdag 25 maj 2011

Sy rum del 2

Jaa det kanske inte ser ut som mycket frammot ,men för mig har pensel varit trogen vän!
3väggar målade,taklistor målade,limmade på plats,skenor på plats,hyllor lackade tills det tog slut på lacken på söndag ,phuuuuu jag hoppades på redan lackade hyllor vill ge ett omgång till,byrå är betsat,kvarstår alltså en hel del....


Arbetsbänken måste oljas på nytt,sist var typ 6 eller mera år tillbaka....men det bästa är allt luktar så gott,nästan som nytt ....jag håller fast vid mina starka principer -först vrid och vänd och se om det går återanvända innan man slussar ut genom dörren( har funkat förut ,så varför inte nu?)


Bäst att jag skyndar,så blir det mera fixat ( fast ibland måste man ger sig inför torktider....i den fronten har jag annat på gång...återkommer snart!)


Jag skall lägga upp kontinuerligt saker till salu ,så kika in på andra blogghttp://garnochannatsaljer.blogspot.com då och då,vet ja!


Liene-helt enkelt!


Ha en bra dag!

Inga kommentarer: