söndag 8 november 2009

Använd det du har! Inspiration!

Den här November utmaningen hos Beas barnslikheter... passar mig utmärkt ,Jag har planerad att fixa saker, som annars hade kanske förblivit liggande och bara förblivit så!


Den här ramen ( eller rättare sagt flera) inhandlades på Euro store redan i somras ...dock låg på bordet och väntade sin tur.... de behövde lite omsorg innan den kunde användas i full sin glans och då var bara att ta fram färg skrapa för fönster och VOILA! 3 D ram för 20:- lapp!



Ibland, visa saker vet man inte säkert varför man har ( iallafal jag- så kallade bra att ha saker, eller hur?)Men å andra sidan de kan det bli guld värt ...specielt när man har en Liten Princessa hemma ...och de gillar ju fina saker... den här med lite min hjälp fixade vi tillsammans med min dotter?! Fiffigt eller hur!? ( det var lite mer lim vad jag hoppades på ...men vem trycker näsa in i håret då?!





1 kommentar:

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Hej, hej!
vad fint du fixar.
Jag färgar garn!
med hej fr. Koftan