lördag 10 april 2010

Det går undan!

God morgon...jaaa det var för mig..vaknade direkt efter att Anders drog iväg till jobbet... alltså i min bok tidigt strax efter 5...surfade lite och sen stack till sy rummer /arbetsrum ( :) skrattar i vilket ingen arbetat på rätt...längre!) att sy vidare överkastet!


"Bed of roses" .....kanske..... tog med alla bitar även om de verkade inte gå ihop... det bli lite som livs berättelse då ... har varit med om hel del-med andra ord!

Sydde liten dekorations sömn över de långa ränder...så att sömnen häller isär sig även om man tvättar den!



Lite dåligt med belysning...det har varit murrigt redan 2 dagar...nästan synd att vakna.... det blir så mörk ändå hela dagen!
Nu är nästan halva klar och andra delar ihop fällda ...men jag tror jag delar i mitten och på slutet syr ihop den sista sömnen där...annars blir så tungt att bära runt -från sy maskinen till strykjärnet och tvärtom!
I första ögon blicken skulle man säga lite oplanerat.....jag siktade inte på perfektion.... jag är tröt på perfektion..den här får duga....eftersom målet är att använda ,så många bitar av de proverna som det bara går med några andra tygbitar i bomull ,som är över från andra projekt
....det som jag har planerat...tror jag kommer att funka ihop ganska bra!
Jag skrattade åt mig själv ...jag shabbade upp mig ......jag gillar MYCKET den tanke sätt och stilen ,men inte hur sliten som helst ( joo jag vet de kallar det för patina, :D ...Jag kallar det snarare för återanvända befintliga resurser!)

So far so good!

Mvh Liene!

Jag kräver sol!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: