fredag 16 april 2010

Inredning ....eller?

Jag tycker att den blev rätt bra !

hmmm nästan 25:- riksdaler för toppen...botten var lite mer avancerat... fleece tyg från mitt tyg samling.vadera hade vart för tyngt...


Jag är ingen "lappe" människa ,men jag gjorde mitt bästa!
Men jag kan sy som bara den!


Hade lagt upp bilder och sen var annat som kom och störde aaaa vulkan ... och inställda flyg.. tur att båtar störs inte av molnen och kan "simma" lugnt!
Sonens lapptäcka var färdig redan föra veckan...jeans fickor syddes på för alla små makaperer...
syns det att tyget är felfärgat? Inte!




Många beslut måste göras-färg,stil... hur, vad ...hur mycket!
Terese överkast var nästan intill färdig redan för en vecka sen.... om jag bara inte behövde göra flygbolagets jobb så... ni vet säkert vilken jag menar!


Tapetserar verktyg kan vara ganska bra även till andra ändamål... sy genom lapptäcke med vadering



Återigen till spackel spade och väntande på att det torkar !
Soligt helg till Er om vi inte syns och hörs!
Liene

Inga kommentarer: