onsdag 9 december 2009

Hej! min lilla brorsan!

Jag vill gratta Min lilla brorsa - jaa det stämmer, han är nästan hälften som jag, minus plus något ... vem räknar år då - inte jag längre i allafall ...han fyller år imorgon- den 10 december -vanligtviss upplevt-med massor av snön i förr tiden.... han blir hmmmm ca 19 tror jag, enligt min beräkning!
Mina 2 datorer har pajjat, så jag har inga personliga bilder ,dock det är jag som är fotograf i familjen ( hmm mest talanger umgås med kameran!) men- jag snodde bilder från hans personliga samling -sorry!
När jag kommer åt mina älskade bilder. så byter jag de till andra .... så längre de här...
Du är den bästa vi har- En liten gosse ( ha-ha han är en längre än mig minst 2 gånger !)
Så puppi du- Vi grattar Dig !
Puss och dubbel macka- från familjen Carlsson och en till som är Carlsson- fast i själen!





Vi kommer hälsa på dig en solig dag ... när- det gudarna vet... jag hoppas snart!
Din evigt lillsyran&Co C
Hipp hurrrrra på Dig TOM! Må den vara din dag!Du är bäst!
mvh liene

Inga kommentarer: