onsdag 2 december 2009

Vinter är här!

Snö drottning kysste alla växter,tak och trä i morse....

Det var så underbart att vakna i morse och upptäcka att det har blivit kallare egentligen.. ja det är inget hemlis jag gillar vinter ( mest sommar jag är född på sommaren!)
Jag har växt upp med snön till knäna och minus grader så att allt börjar krispa som om man var hos tandläkare och fick fyllning i tanden.
Det här var bara liten glimt av det som jag gillar...men det ger ett hopp att vi kanske skall ha lite snö istället för massor regn ... jaaa jag längtar redan och hoppas på vit jul och lite till!





Tittut sade lilla,kaxiga taklök,för att retas lite och forsökte gymma sig bakom den modiga blad som vägrade att ger sig för frosten!
Liene



Förrådet fick liten galler vägg annars var ju trist titta ut i köksfönster.... den kommer att dekoreras med lite ditt och datt ... jag visar senare Före och Efter bilder




Dagen har börjat underbart ,nu är väntan som återstår! Jag hoppas ,jag hoppas....
Mvh liene




Inga kommentarer: