tisdag 8 december 2009

När jag var barn...

Lyssna till hur han sjunger - Andrea Bocelli !? Den rösten och den djuphet... speciellt sången med Mary J Blide What child is this.... det fyller ut tystnad och hjärtat ... tårar bara faller.... den är underbar,bäst! Nej det stämmer inte han har många fina sånger-många ,många!!!!!
När jag var barn ,så sjöng jag båda i kören och en grupp av tjejer( jag fick tjata för en plats där!), jag sjöng så stort så att jag var bas till tjejer i den lägre rösten ... dock ibland sades till mig att jag behövde dämpa,inte sticka ut.." jag tog över" .. var för stark-Jag skulle sjunga tystare-Hej har man röst så har man ...

PS:Det var sånna tider då, alla skulle smälta ihop och inte sticka ut.... ai ai det fick man inte
Skämt ... redan från naturen alla är olika!


Tänk om någon hade sagt till honom så... ...tänk vilket katastrof det hade blivit....
Tack o lov - för hans röst ,samt att det finns hennes.....
Hoppas att Ni njuter och stannar upp ibland -det är mitt hopp för Er!
mvh liene

Inga kommentarer: