tisdag 5 januari 2010

Adjös Julen då!

Nu är det över och faktisk känns skönt ... för då det leder oss till något nytt och spännande!

Vi hade ett spännande Ny års natt ,kan man säga.Dotter helt plötsligt meddelade att allt är för högt i ljud och allt stämde inte ... och jag anade faror... magbacillen plågade henne genom några 20 minuter innan klockslaget slog 12!
Jag kände mig som Pink i sången Sober( love the song!)
Där hon håll i eget hår på toaletten( För de som inte vet vad jag pratar om så det är hennes dublikat...Hon är faktiskt svensk tjej... det spelades in i Sverige!)
Nå när det var klart ,sade hon med glimten i ögat att vi sticker och kollar fyrverkeri ( det kan bara ungar!
Hela natten gick åt att slumra och hjälpa henne,nästa dag åt hon bara 2 saltiner!



Den här är Våra familj ,sade jag ,när jag råkade över de här fina tomtarna i våran lokala tygbutik?!

Snällt och trångt OOOOOOngt i mellan lådan,där ryms vårat Jul! HOOOOOO-HOOOOOO
Adjös till nästa år !
Den här är mössa ,sade jag till Anders ,han däremot betraktade mig som .... jag tror att det är bäst att jag observerar henne några dagar... sen kan man ju atttid lägga skuld på att lådorna trillade på mig,eller hur?!
Ja den är väl inte färdig,daaaa jag behövde bara rådtips om -om det såg ut riktigt ku-kuuu med stjärna i skallen!


Så här ligger det till, jag sällan fråga andra vad de tycker,men den här gången är svårt att besluta vilka knappar... jag tar emot Era åsikter....
Annars byter jag väl de för varje år som man ledsna på mössan allteftersom!



Ni ser väl att det är mössa eller hur?!

Den här är ett läcker bit i våra kolektion
Inca top ..den mjukaste ,lenaste och vackraste garn jag skådat.... 100% finaste Baby alpacka
Det 1/16 m/kg attans tunt ,men jag sitter här och ser maskinstickade ,tvättade skira sjalar
... ser Ni det?

Oij vad många vill vara med på utlottning.. roligt! Vi har varit lyckligt lottade anser vi och vill dela med sig... det kommer bli även svårt ...för Ni är många trevliga människor
Mvh liene

Inga kommentarer: