tisdag 19 januari 2010

Utlottningen är klar!

Först och främst vill vi tacka Alla trevliga ,roliga och uppmuntrande personer ,som var med sina kommentarer...Vi har läst varenda en , jag har som ambition att besöka Alla Er ( en del har jag redan tittat in hos !) Det är roligt att så många gillar sticka!


Bättre sent än aldrig!

Nu var det lite senare ,men jag hade inte glömt Er!

Som vi hade lovat ,så lottar vi ut mellan 2 färger av den ny inkomna Angora garnet...som jag ihärdig stickar bolero ( vill passa på skratta om mig själv..... vet Ni vad det betyder ,för en duktig stickare ,att repa 25 cm stickat material totalt 308 maskor bredd med stickor nr 3,5 -inte min favo storlek ,jag är mera 4 osv....! Grrrrr! Annars hade den var färdig redan!)





Så nu så : Vi gratulerar Zan,som lämnade kommentar den 3 Januari klockan 8.26

Det är min son , som valde nr på hennes kommentar !

HOPPAS ATT DET KOM ,SOM ÖVERRASKNING!









Nu hoppas Vi att du kommer på något vackert och fiffigt ,med den super mjuka angora garnet...och helst att du har mycket glädje !
(Ps!Hoppas att du tar inte illa vid att jag lånade din profil bild!)


Gärna lämna en kommentar ,när du har fått priset!




Nästa utlottning drar våran dotter- den lyckliga vinnaren ,det har vi lovat till henne!




Så nu skall jag försöka vara data "nörd" och se om jag kommer i kontakt med DIG på något nördig sätt!




För de som inte vann ,vill vi passa på att säga-"häng" inte näsan ner,det kommer fler tåg ...det är bara hoppa på och hoppas....



Solen lär nog skina även i Ert gård någon dag!( det brukade min mamma säga ,när allt vill gå åt pipan!)


Bästa hälsninngar från oss i vårt lilla hus!


Liene Anders & co

3 kommentarer:

Zandra sa...

Jiihaa! Va kul!

Karin på Ösäter sa...

Grattis till Zan son vann!!
Karin på Ösäter

Monica sa...

Grattis Zan!