måndag 18 januari 2010

Grrrrr.....

Hej Alla som tålamodigt väntar på utlottning!
Ni får vänta några timmar till....!
Det har alltid förvånat mig hur beroende vi är av visa saker.... definitivt de elektroniska. eller att de skall bara fungera!
Det gjorde inte alla mina värken de gamla eller nya!
Fredag tog min dator en liten flygtur mot golvet ( Khaaaaa !) någon säkert ruser ,när man läser detta, nå väll inte jag... jag nästan hoppades att han var slut!
För nämligen i höstas ,när 2 datorer hemma säckade ihop... inhandlades det ny sådan ,men ach de här elektroniska saker...redan tidigt jag började ana att något är feil!!!
Yttre tangenter har ingen funktion ,kan man ha mindre tur?!Nu när massan kommer ,har jag ingen lust att tänka på att byta dator....
Lördag rusandes det runt ,som höns utan huvud...vi köpte sandvich grill.... det värmer knappast....
Router ...villl inte koppla upp och minst sagt färg patroner hade tagit slut på skrivaren ( mindre smärtsamt problem!)
Så i allt stressande blev det inte till utlottning som planerat!
Och vem har kommit på att man skall ha träning på söndags morgon 9.00 ,efter att ha varit bjuden på middag kvällen innan ... vilket jag hade glömt bort!


Just idag är inte kull att vara mig.... ordrar skall skickas( den biten är underbar!) ...dåliga elektroniken skall bytas och alla kommentarer skall skrivas ut och lottas ... det är bara att bita i den sura äpplen!
Så nu vet Ni att jag har inte glömt bort detta.... men massor annat har stuckit sin näsa mellan
Jag postar resultat ...så snabbt som jag bara kan!
Jag har läst varenda kommentar och även tänker besöka Er så småningom!
Mvh liene&anders

Inga kommentarer: