onsdag 10 februari 2010

Tänk efter....... bammmm bammm is love alive?!

Till de som söker utlottning...den finns lite längre ner!




Bammm bamm bammm this is my winter song.....is love alive?!
Den passar även på kommande helgen ...jag brukar inte kryta till..men jag gillar fakta att vi uppmanas stanna upp komma tänka på människor runt om oss...kärlek har ju så många former...inte bara "kåt" stört bing bang bong!( jag hoppas på att Ni vet vad jag menar!)
Den här sången vill bara gå runt och runt i mitt huvudet-om och om...den är rätt lugnande ...gashhh den passar mig om jag tänker till! Det är värt att klicka på video lilla knappen och se bilder -trust me!( du kan även gå vidare till You Tube-om du vill!)
Rosa hjärtat målade min dotter... strax innan jul öppnade en gulligt tjej här i Strängnäs pyssel butik-Skapa ...ååååå vad vi hade väntat på en sådan...många år...jipppi!
Min dotter blygsamt önskade sig mest konstiga julklapp man kan tänka sig ,när man är 7 år...konstnärs stafli ( är det så den hetter?!) ooooo jag försökte övertyga henne att hon bara vill det nu och kommer senare inte använda den....
Så nu kan Ni skåda hennes första målning..... jag förbjöd henne rita pilen medan hjärtat torkade ( hon var stört kär just då för stunden!)
Jag kan grina när jag ser på bilden varje gång, då medveten blick kommer fram!...den är så vackert!
Ni kan lyssna Winter song och grina med mig.... hej åtminstånde rent terapeutisk om inte av samma anledning...varför inte ....vem bryr sig vad andra tycker!
"Bylla" på och känn efter, att det känns rätt bra i kroppen ,när grinet tar slut! ( Fastna inte bara där ..okey ..!)
Här kommer ett löfte från mig: jag möjligen tar inte bort den från listan ...även om det är mitt i juni, juli eller till och med augusti...den kan få ett annat kö nr ....så är det så!
Mvh liene

Inga kommentarer: