söndag 21 mars 2010

Fredag

Inte den gladaste inlägg ,men det är jag och jag har inget annat rock att bära just nu!
Våran fredags mys handlar inte om chips ...det är att vara tillsammans,titta på något film ( helst-komedi!)...äta gott mat på kvällen...
Liten inblick i våran mys... tyckte bara om den stilla bilden
Ser ni klimpen på bilden ...nej det är inte min son... det är hans pappa fast liten...
Jag tog våren in... några kvistar gran -vars namn vet jag inte på svenska!




Mitt i komedi ( Professor Klump2) så börjar båda ungar gråta..... och minnas mormor.... vad sägger man till små barn som mist mormor.... och kan inte släppa taget...?!Fast mamma forsöker gråta ,när de inte ser?!
Jag har jobbat hårt sista åren( joo jag vet ni andra med... men den här handlar om mig !) ... möjligt för att inte behöva tänka det smärtsamma... nu släpper jag taget och jobbar ,så mycket som jag orkar eller vill....
Förra veckan fick jag lika mycket beröm ,som skit - sådana saker som andra ser inte........men skiten stinker.. så berömmen dunstar där.... så nu tar jag och minskar min tempo....
Mer Romantiska fredagar till Er!
Önskar Liene

Inga kommentarer: